понеделник, 1 септември 2014 г.

Щастливи цигани

Балкантон
1991 г.

 
Съдържание:

Страна А
1. Орк. с рък. Анжело Маликов - Цигански празник
2. Гошо Сергиев - Честита Василица - съпр. орк. с рък. Анжело Маликов
3. Катя Сефединова - Върни се при мен - съпр. орк. с рък. Анжело Маликов
4. Мария Ранкова и Пламен Чинчири - Изневяра - съпр. орк. с рък. Хасан Чинчири
5. Мария Ранкова и Пламен Чинчири - Ще взема булка от София - съпр. орк. с рък. Хасан Чинчири
6. Пламен Чинчири - Циганин съм аз - съпр. орк. с рък. Хасан Чинчири
7. Мария Ранкова и Пламен Чинчири - Сънувах те - съпр. орк. с рък. Хасан Чинчири

Страна Б
1. Атанас и Мария Ранкови - Аз съм хубаво момиче - съпр. орк. с рък. Хасан Чинчири
2. Щастието изгоря - съпр. орк. с рък. Анжело Маликов
3. Иван Иванов - Тъга - съпр. орк. Козари с рък. Марин Калчев
4. Иван Иванов - Мамо ма - съпр. орк. Козари с рък. Марин Калчев
5. Иван Иванов - Десислава - съпр. орк. Козари с рък. Марин Калчев
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар