понеделник, 20 юли 2020 г.

Песни и мелодии от Тракия и Родопите

Балкантон, BHA 12037
1987 г.


Съдържание:

Страна А
1. Ръченица и Копаница - сол. Делчо Митев - кларинет, Иван Богданов - акордеон и Красимир Кондов - гайда
2. Прошка взимай - изп. Динка Русева
3. Мома в градинка седеше - изп. Динка Русева
4. Аджиларска мелодия и Ръченица - изп. Стоян Величков - кавал
5. Каква се пролет пукнала - изп. Румен Родопски
6. Сюита на солистите - Красимир Кондов - гайда, Делчо Митев - кларинет, Николай Георгиев - кавал, Емил Плачков - тромпет, Константин Филипов - гъдулка, Иван Богданов - акордеон, Митко Колев - акордеон, Рангел Янков и Асен Мусов - ударни инструменти

Обр. Тодор Пращаков (1, 4, 6), Христофор Раданов (2, 3, 5)
Съпр. орк. с дир. Тодор Пращаков

Страна В
1. Мелодии за кавал и оркестър - изп. Теодосий Спасов - кавал
2. Оти ми плачеш, девойко - изп. Румен Родопски
3. Хоро с импровизации - изп. Валери Димчев - китара и Константин Филипов - гъдулка
4. Тръгнали ми са - изп. Вичка Николова
5. Да знаеш, мамо - изп. Вичка Николова
6. Бавна Кавалджийска и Хоро - изп. Никола Ганчев - кавал

Обр. Тодор Пращаков (1,3, 4, 5, 6), Христофор Раданов (2)
Съпр. орк. с дир. Тодор Пращаков

5 коментара:

  1. Здравейте! Адмирации за това, което правите. Преди време бяхме контактували в скайп, но загубих акаунта. Как мога да се свържа с Вас отново?

    ОтговорИзтриване
  2. Вече не поддържам Скайп. Можете да ми пишетете на мейла.

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте!Вълнува ме името Константин Филипов(гъдулка)и най-вече връзка към него, дано е все още жив и здрав, тъй като издирвам сигнала на радиопредаването му "Да посвирим - да попеем" по радио Стара Загора през 90-те години. Има ли как да ми бъдете полезен? Благодаря предварително! Теодор Койчинов

    ОтговорИзтриване
  4. Съжалявам, но не мога да Ви помогна.

    ОтговорИзтриване
  5. Здравейте аз съм Манол Манолов любител на старата музика старите оркестри търся аудио и видео записи народна и римска музика 80те и 90те студийни или на живо най вече на Ямболските оркестри Козари, Странджа, Ямбол, Тракийска лира и много други

    ОтговорИзтриване